torstai 2. maaliskuuta 2017

Koostepostaus kuulumisista

  • Meille muutti eilen kaksi uutta kämppistä. Vastaanotimme heidät asuntoomme keskiyöllä. Emme oikein ehtineet jutella myöhäisestä ajankohdasta johtuneen väsymyksen vuoksi, mutta ehtiihän tässä vielä tutustua!
  • Mulle tuli Kelalta tekstiviesti, jossa kerrottiin jonkun mulle tarkoitetun kirjeen tulleen tänne Saksaan ja palautuneen bumerangina takaisin Kelalle. Hassua tässä on se, että en ole saanut koko kirjettä tai saatika sitten tiennyt, että heillä on mun Berliinin osoitteeni. Tätä soppaa onkin nyt sitten selvitetty tänään vähän liiankin kanssa; pahoin pelkään, että kaikki paperilaskut ja muut kirjeet ovat menneet teille tietämättömille.
  •  Täällä työharjoittelupaikalla menee paremmin kuin hyvin. Olen päässyt editoimaan videoita, josta olen enemmän kuin tyytyväinen! 
  • Olen ollut nyt melkein tasan kaksi kuukautta Saksassa. Tämä tarkoittaa sitä, että lähtö Suomeen koittaa ihan kohta. Paluuta varten olen valmistautunut tekemällä niin isoja kuin pieniäkin suunnitelmia: osallistuin nimittäin Start me up -kilpailuun. Kyseisestä kilpailusta voi voittaa aika siistejä palkintoja, joten suosittelen osallistumaan! Pidetään nyt peukut pystyssä, että voitto napsahtaisi kohdalle.

PS. Bucket listissäni yksi kohta oli tehdä soittolista täällä eniten kuuntelemistani biiseistä. No, tässä se nyt sitten on!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti