perjantai 17. maaliskuuta 2017

Perusarkea

Heipähei! Täällä arki on rullannut tavalliseen tyyliin. Mua on väsyttänyt niin paljon viime aikoina, että en ole muuta oikeastaan jaksanut kuin käydä työharjoittelussa ja nukkua, joten siksipä tämä blogikin on jäänyt hiljaiselolle vähäksi aikaa. Mutta ei hätiä mitiä: mulla on tuolla luonnoksissa yhtä sun toista kivaa tallennettuna, joten pysykää kuulolla!

Suomeen paluu se vain lähenee lähenemistään. Aikaa Saksassa olemiseen on jäljellä reilut kaksi viikkoa - hui kun kuulostaakin vähäiseltä! Kuten jossakin postauksessa taisin kertoa, olen valmistellut Suomeen paluutani paljon, mikä on tietenkin hyvä juttu; täällä on tekemistä ollut niin paljon, että niin sanottu hyppy tekemättömyyteen maistuisi varmasti puulta.

Harkkapaikalla olen päässyt intohimoni eli valokuvaamisen pariin! Tein erilaisia ruokia ja räpsin sitten niistä kuvia. Mulla on tosin ilmeisesti erittäin epäergonominen tapa valokuvata, sillä selkäni kipeytyi kuvausrytäkän keskellä.

Tässäpä pientä vihiä siitä, mitä ruokaa muun muassa tein.

Kotimatkaa taittaessani eteen pölähti kaunis auringonlasku, joten kuvahan se oli napattava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti